De 13e editie van het Nationaal Deltacongres. Voor het hybride Nationaal Deltacongres 2022 verzorgde DKB Audiovisual de volledige livestream- & cameraregie. Maar liefst 1.100 fysieke en 400+ online deelnemers bekeken het congres. Vanuit 6 verschillende locaties, binnen én buiten het theater, werden tegelijkertijd inspirerende sessies gelivestreamed.
De 13e editie van het Nationaal Deltacongres. Voor het hybride Nationaal Deltacongres 2022 verzorgde DKB Audiovisual de volledige livestream- & cameraregie. Maar liefst 1.100 fysieke en 400+ online deelnemers bekeken het congres. Vanuit 6 verschillende locaties, binnen én buiten het theater, werden tegelijkertijd inspirerende sessies gelivestreamed.
De impact van data: wat leren we van de COVID-19-crisis? Op maandag 21 en dinsdag 22 juni 2021 presenteerden de samenwerkende kwaliteitsregistraties (SKR), bestaande uit DICA, LROI, LTR-LNAZ, Nefrovisie, NHR, Stichting NICE, NTS en Perined, het Online IMPACT Congres. Bij het congres was ruimte voor plenaire sessies, breakouts, een flinke hoeveelheid sprekers, en interactieve discussies.
Voor het welbekende champagnemerk Moët & Chandon heeft DKB audiovisual de A’DAM toren omgetoverd in het “Goud”. Er werd flink gefeest, geproost met Moët Impérial en gedanst in the Loft op de 16e verdieping van de iconische A’DAM Toren. Het uitzicht op de verlichte champagnefles vanaf de pont, een goud gewrapte lift die je naar boven brengt, een indrukwekkende uitgelichte ballonneninstallatie en een nog mooiere champagnetoren in de spotlights.
DELOITTE TOWNHALL - ONLINE EVENT Van live, naar hybride, naar online. Twee keer per jaar organiseren wij voor Deloitte Risk Advisory een Townhall. Een samenwerking met Schouwburg Amstelveen en Eventfabriek. Vanwege de onduidelijkheid vanuit de overheid m.b.t. wat er wel en niet mogelijk zou zijn ivm de covid-regelingen moest er flexibel met deze opdracht worden omgegaan. Met onze partner Eventfabriek hebben we technisch advies gegeven aan Deloitte op alle verschillende mogelijke scenario’s.