De impact van data: wat leren we van de COVID-19-crisis? Op maandag 21 en dinsdag 22 juni 2021 presenteerden de samenwerkende kwaliteitsregistraties (SKR), bestaande uit DICA, LROI, LTR-LNAZ, Nefrovisie, NHR, Stichting NICE, NTS en Perined, het Online IMPACT Congres. Bij het congres was ruimte voor plenaire sessies, breakouts, een flinke hoeveelheid sprekers, en interactieve discussies.
Meet the SENDCLOUD STUDIO! Sendcloud is Europa’s #1 verzendplatform, een snelgroeiende organisatie die erin gelooft een impact te maken in alles wat ze doen. Daarom zochten ze een permanente oplossing om ontzettend veel high quality content te produceren, interactieve webinars te maken, en dat alles vanuit hun HQ op kantoor Sendcloud.
Voor het welbekende champagnemerk Moët & Chandon heeft DKB audiovisual de A’DAM toren omgetoverd in het “Goud”. Er werd flink gefeest, geproost met Moët Impérial en gedanst in the Loft op de 16e verdieping van de iconische A’DAM Toren. Het uitzicht op de verlichte champagnefles vanaf de pont, een goud gewrapte lift die je naar boven brengt, een indrukwekkende uitgelichte ballonneninstallatie en een nog mooiere champagnetoren in de spotlights.
DELOITTE TOWNHALL - ONLINE EVENT Van live, naar hybride, naar online. Twee keer per jaar organiseren wij voor Deloitte Risk Advisory een Townhall. Een samenwerking met Schouwburg Amstelveen en Eventfabriek. Vanwege de onduidelijkheid vanuit de overheid m.b.t. wat er wel en niet mogelijk zou zijn ivm de covid-regelingen moest er flexibel met deze opdracht worden omgegaan. Met onze partner Eventfabriek hebben we technisch advies gegeven aan Deloitte op alle verschillende mogelijke scenario’s.