
De 13e editie van het Nationaal Deltacongres. Voor het hybride Nationaal Deltacongres 2022 verzorgde DKB Audiovisual de volledige livestream- & cameraregie. Maar liefst 1.100 fysieke en 400+ online deelnemers bekeken het congres. Vanuit 6 verschillende locaties, binnen én buiten het theater, werden tegelijkertijd inspirerende sessies gelivestreamed.

Voor het welbekende champagnemerk Moët & Chandon heeft DKB audiovisual de A’DAM toren omgetoverd in het “Goud”. Er werd flink gefeest, geproost met Moët Impérial en gedanst in the Loft op de 16e verdieping van de iconische A’DAM Toren. Het uitzicht op de verlichte champagnefles vanaf de pont, een goud gewrapte lift die je naar boven brengt, een indrukwekkende uitgelichte ballonneninstallatie en een nog mooiere champagnetoren in de spotlights.

DKB Audiovisual mocht in het Okura Hotel een 3 daags congres faciliteren. Naast het leveren van alle AV materialen werd ons ook gevraagd om een stage design te maken. Hiervoor heeft DKB Audiovisual een creative oplossing weten te bedenken zodat alle gasten goed zicht hadden op de LED schermen en het podium plaatje rustig bleef. Het custom made podium werd geplaatst op de lange kant van de zaal. Op de 2 korte kanten werden 2 grote LED schermen geplaatst met een 2.8mm pixel pitch. Hierdoor hadden alle gasten goed zicht op zowel het podium als de LED schermen. Voor de LED schermen en backdrop gebruikte we ons eigen Aluvision systeem. Doormiddel van dit systeem kunnen wij op een snelle en efficiënte manier LED schermen en backdrops maken.