NVC | DE GOUDEN NOOT AWARDS

Samen met onze vaste partner Eventfabriek en regisseur René Pouwelse hebben wij voor het NVC Nederlandse Verpakkingscentrum de Gouden Noot Awards geproduceerd. Sinds de start in 1958 heeft De Gouden Noot zich ontwikkeld tot ’s werelds meest competitieve verpakkingswedstrijd. Met De Gouden Noot stimuleert het NVC Nederlands Verpakkingscentrum ‘holistisch’ innoveren in verpakte producten en verpakkingen. De wedstrijd kent geen deelcategorieën; alle inzendingen worden integraal beoordeeld op hun over-all innovativiteit. De wedstrijd dankt zijn naam aan de unieke winnaarstrofee met daarin de massief gouden walnoot, symbool van een duurzame, effectieve en innovatieve verpakking.

Onder leiding van Francesca Vanthielen wachtte 10 bedrijven in spanning af of hun innovatieve verpakking de Gouden Noot Award zou winnen. Vanuit de fenomenale locatie The Loft in de A’DAM Toren werd het hybride event gehost. Van de 10 bedrijven waren er 15 fysieke gasten aanwezig in de Loft en stonden de overige finalisten in live verbinding met de studio, welke van over de hele wereld inbelde. De uitzending werd door ruim 250 personen bekeken en werd uitgezonden via de eigen website van het NVC.

DKB audiovisual heeft de hybride setting opgenomen met 6 remote camera’s en 1 bemande handheld camera op slider. Voor een optimaal zicht voor het publiek in de zaal hebben wij twee 84″ LCD schermen en een 75″ LCD scherm geplaatst. Verder hebben wij de studio aangekleed met onze Portman Retro lights.

CASES

NVC | DE GOUDEN NOOT AWARDS

Samen met onze vaste partner Eventfabriek en regisseur René Pouwelse hebben wij voor het NVC Nederlandse Verpakkingscentrum de Gouden Noot Awards geproduceerd. Sinds de start in 1958 heeft De Gouden Noot zich ontwikkeld tot ’s werelds meest competitieve verpakkingswedstrijd. Met De Gouden Noot stimuleert het NVC Nederlands Verpakkingscentrum ‘holistisch’ innoveren in verpakte producten en verpakkingen. De wedstrijd kent geen deelcategorieën; alle inzendingen worden integraal beoordeeld op hun over-all innovativiteit. De wedstrijd dankt zijn naam aan de unieke winnaarstrofee met daarin de massief gouden walnoot, symbool van een duurzame, effectieve en innovatieve verpakking.