Voor het welbekende champagnemerk Moët & Chandon heeft DKB audiovisual de A’DAM toren omgetoverd in het “Goud”.

Er werd flink gefeest, geproost met Moët Impérial en gedanst in the Loft op de 16e verdieping van de iconische A’DAM Toren.

Het uitzicht op de verlichte champagnefles vanaf de pont, een goud gewrapte lift die je naar boven brengt, een indrukwekkende uitgelichte ballonneninstallatie en een nog mooiere champagnetoren in de spotlights. De gehele ervaring zou in het teken van celebration en effervescence (bruisen) staan, over ons L-Acoustics geluidssysteem draaide Valentijn de Hingh zijn beats en we faciliteerde de Aerial liveact alle techniek om de show te stelen.

Met alle aanwezigen met o.a Akwasi, Don Diablo, Envy Peru, Loiza Lamers, Olcay Gulsen, Ronald van der Kemp en Ruud de Wild werd het glas geheven op het liefdadigheidsinitiatief ‘toast for a cause’, een initiatief dat op de rode loper in Hollywood is ontstaan waarbij grote donaties worden gedaan door bekende merken. Deze feestdagen doneert Moët & Chandon aan het Wereld Natuur Fonds, omdat het champagnehuis het behoud van de natuur erg hoog heeft zitten en zich daar graag voor inzet.

Voor het welbekende champagnemerk Moët & Chandon heeft DKB audiovisual de A’DAM toren omgetoverd in het “Goud”.

Er werd flink gefeest, geproost met Moët Impérial en gedanst in the Loft op de 16e verdieping van de iconische A’DAM Toren. Het uitzicht op de verlichte champagnefles vanaf de pont, een goud gewrapte lift die je naar boven brengt, een indrukwekkende uitgelichte ballonneninstallatie en een nog mooiere champagnetoren in de spotlights.